Publieke Zaken
Webapplicatie en klantportaal
Bedrijfsprocessen automatiseren met een op maat ontwikkelde webapplicatie in plaats van Excel-sheets en het handmatig uitsturen van e-mails.
In samenwerking met onze opdrachtgever Publieke Zaken hebben we een maatwerk webapplicatie gerealiseerd die zij gebruiken als backoffice. Er was behoefte aan een zoveel mogelijk geautomatiseerde manier om hun klanten te informeren over ontwikkelingen op politiek gebied, per mail en in een klantportaal.
Weten hoe maatwerk voor jouw bedrijf kan werken?
Neem contact op
De uitdagingen
-
Verschillende bronnen
De webapplicatie is gekoppeld aan verschillende API’s om de data op te halen. -
Gepersonaliseerde informatie
Klanten van Publieke Zaken kunnen precies aangeven in welke thema’s ze geïnteresseerd zijn en op welke manier en hoe vaak ze op de hoogte willen worden gehouden. -
Tijdsbesparing door automatisering
Het op de hoogte houden van de klanten gebeurt met behulp van deze webapplicatie volledig automatisch.
De maatwerk oplossing
Publieke Zaken had tijdens de offertefase al veel voorwerk gedaan waardoor de wireframes en ideeën voor het klantportaal direct duidelijk waren. Deze wireframes zijn door grafisch bureau Evers + de Gier in de huisstijl van Publieke Zaken doorvertaald naar een design op maat.
Het klantportaal is een afgeschermde omgeving waarin klanten van Publieke Zaken op de hoogte worden gehouden van ontwikkelingen op politiek gebied. De klant kan zelf kiezen welke onderwerpen hij wil volgen en krijgt vervolgens een mail wanneer er een update is.
Om deze ontwikkelingen bij te kunnen houden is een backoffice-webapplicatie ontwikkeld die gekoppeld is aan verschillende API’s. De webapplicatie haalt de data op uit de verschillende bronnen en het geheel wordt van duiding voorzien door de medewerkers van Publieke Zaken.
Webapplicaties door Spurz
Spurz is een digital agency met een persoonlijke benadering en een flexibel team met veel ervaring. Als maatwerkbureau staat jouw bedrijfsproces voorop en denken we samen met je mee over de digitale oplossingen.
We zijn transparant in onze werkwijze en planning en komen onze beloftes na. Bij ons geen keuzemenu's en ticketsystemen maar een vast contactpersoon met een direct telefoonnummer en korte lijntjes via Teams of Slack.
Wil je weten hoe maatwerk jouw bedrijf kan helpen?
Neem dan vrijblijvend contact met ons op. We zijn benieuwd naar jouw verhaal en denken graag met je mee hoe we samen iets moois kunnen gaan bouwen!Bel ons op:
030 - 20 72 728